Pro jakoukoliv servisní asistenci vždy využívejte Servisní žádanku, Váš požadavek tak bude moci být přiřazen servisnímu technikovi ke včasnému vyřešení a v případě uzavřené Servisní smlouvy zařazen do prioritního režimu podle smluvních parametrů. Při vyplňování sériového čísla přístroje, prosíme, věnujte zvýšenou pozornost správnosti jeho zadání , náš evidenční systém jej pak snáze a rychleji servisnímu technikovi přiřadí.

Servisní žádanka

V souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů poskytuji své osobní údaje (jméno, příjmení, název společnosti, adresu, telefonní číslo a e-mailový kontakt) dobrovolně a uděluji svůj souhlas se zpracováním osobních údajů. Na základě poskytnutých osobních údajů prostřednictvím servisní žádanky přes webovou stránku www.pragolab.cz/servis bude společnost Pragolab s.r.o. zpětně kontaktovat příslušnou osobu ohledně vykonání servisního zásahu na laboratorním zařízení. Souhlas se zpracováním osobních údajů a poskytnutí těchto osobních údajů se uděluje na dobu neurčitou. Souhlas je možné kdykoliv odvolat na základě písemné žádosti.

Společnost Pragolab s.r.o. klade velký důraz na vysokou kvalitu podpory dodávaných produktů. Protože jsme si plně vědomi nezbytnosti správné a bezchybné funkce po celou dobu předpokládané životnosti všech  námi dodávaných zařízení, proto práce od odborných instalací přes pravidelnou údržbu, kvalifikace či validace a technický servis, provádějí špičkoví servisní technici a aplikační specialisté, ti se pravidelně vzdělávají nejen u dodavatelů technologií, kterých je společnost Pragolab s.r.o. distributorem pro ČR a SR, ale i v dalších moderních trendech a postupech, díky nimž si udržují vysoký odborný přehled.

Pokrytí Česka a Slovenska třemi servisními pobočkami v Praze, Brně a Bratislavě, umožňuje uživatelům zařízení, mít podporu vždy na blízku a tím šetřit čas a dopravní náklady. 

Mapa.png

Chceme být našim zákazníkům co nejkvalitnější a nejbližší oporou, takže nejenom ekonomický benefit díky regionálnímu rozmístění, ale i rozmanitost nabízených služeb Vám, uživatelům námi dodávaných zařízení, pomůže vybrat si formu vždy toho nejvhodnějšího obchodního vztahu. 

Servisní služby nabízíme a dodáváme:  

Standardně, tzv. servis výzvou ve formě: OBJEDNÁVKA > SERVIS > FAKTURA .

Smluvně jsou parametry služby ošetřeny Servisní smlouvou  se zvoleným Servisním programem s možností konfigurace. Při využití smluvní formy lze dosáhnout na některé benefity mimo jiné i garance rychlosti nástupu ST podle typu zvoleného Servisního programu a zařízení již od 48 h. 

Užitečné odkazy: 

Kontakt na servisní techniky: